Teaser videoclip nou STEMA! Continuarea, joi, 16 mai!

13 Mai

STEMA

STEMA

Am ascultat trupa STEMA si am povestit despre trupa STEMA cu Silviu Sanda prin 2011, la rockzone.ro.  STEMA imi da din nou prilej de vorba. Vor fi mai multe de povestit in a doua jumatate a saptamanii.

Ceea ce este important in aceasta dimineata de luni este ca – asa cum am aflat tarziu in noapte de la Silviu, STEMA te asteapta joi, 16 mai, incepand cu ora 21.o0, in True Club,  la un mare concert (asta a promis Silviu aseara pe FB si sunt convinsa ca asa va fi pentru ca baietii sunt nerbadatori sa cante) si lapremiera noului clip al formatiei – „surpriza, MAXIM!”, al piesei „Fiecare OM”. Intrarea este libera.

Pentru mine, trupa STEMA inseamna cuvinte mestesugite, mesaj inteligent, muzica pe gustul meu, sunet bun, prezenta scenica captivanta, transmisie. Daca nu ma crezi, urmareste teaser-ul videoclipului. Ne vedem joi! Pe bune!

Lasă un răspuns

