La pas cu Sabrina si Betty

20 Iun

Ieri dupa-amiaza, dupa o zi de lucru la computer, mi-am pus rolele in picioare si am iesit la plimbare in fostul parc „23 August”, situat intre strada Maior Coravu si bulevardul Basarabia, care inglobeaza, printre altele,  Teatrul de Vara Mihai Eminescu, Patinoarul Flamaropol, Aleea Belvedere si Turnul de Parasutism. O zona frumoasa – mai ales de cand aleile acestei oaze de verdeata au fost refacute, perfecta pentru plimbare, meditatie, mers pe role sau jucat ping-pong. Un mic paradis pentru cei mici, mai ales acum, ca Sabrina si Betty au poposit in zona si ii asteapta in fiecare zi a saptamanii, de dimineata pana seara.

Sabrina si Betty sunt doi poney ascultatori si cuminiti, care te asteapta chiar daca nu esti inca parinte dar iubesti animalele. Sunt frumoase si bine ingrijite si se vor bucura sa primeasca de la tine o mangaiere, un morcov, un mar si muuulte cuburi de zahar. Cum stai langa Teatrul de vara, cu fata catre lac, le gasesti intr-un tarc, pe aleea din dreapta.  Daca nu sunt acolo, nu-ti fa griji, vor aparea curand. Probabil sunt plecate in turul parcului, purtand in spate un princhindel incantat nevoie mare. Pretul unei plimbari este de 10 RON.

Un răspuns to “La pas cu Sabrina si Betty”

  1. RavMedia 18 Septembrie 2012 la 12:41 AM #

    Superbe exemplarele, mi-am dus bebele si nu se mai dezlipea de ele….

Lasă un răspuns

