Primavara la Londra

15 Apr

Abia prima zi la Londra si am cate ceva de povestit despre doua locuri in care am ajuns astazi si pe care le recomand. Am profitat asadar de vremea insorita si de timpul liber pentru o plimbare in Hyde Park. O destinatie nelipsita de ghidurile turistice, populata de o fauna (la propriu) foarte prietenoasa. Un loc in care iubitorii de animale vor avea ce sa priveasca si pe cine sa .. hraneasca.

Sau merge la un Sunday Barbecue. Initial am crezut ca este vorba de o intalnire a unei mici comunitati insa apoi mi s-a explicat ca sintagma se refera la un meniu special pe care pub-urile il ofera clientior duminicile. L-am testat si eu la The Delauny si este delicios, cu conditia sa iti placa friptura de vita, carftofii bine rumeniti la cuptor, brocolli-ul si morcovul si Yorkshire Pudding.

 

 

  

Lasă un răspuns

