2 Răspunsuri to “DE CITIT: Eticheta in dansul social”

  1. Iris 1 Aprilie 2012 la 2:42 PM #

    Mda, e o carte buna de citit de catre toti. Si cred eu ca nu e utila numai pentru iubitorii dansului, ci e o carticica de reguli de buna civilizatie in societate.
    Am fost la lansare aseara si am asistat si la workshop. Iar despre „baiatul cu tricoul ud si lipicios”, ce sa zic, nu am cuvinte, ca sa nu fiu ingrozitor de rautacioasa: nu numai ca am fost printre ghinionistele unei astfel de experiente cu el aseara, dar culmea este ca l-am si vazut participand la lansare si la workshop cand s-a dat si un exemplu foarte concret de „asa nu”, pentru ca la petrecere sa faca exact pe dos, sa fie teribil de necleios, sa se lipeasca de fata si sa se si rupa in figuri. Cred ca i-a intrat pe o ureche si i-a iesit pe cealalta cu o viteza mai mare decat la un spinning. La sfarsitul dansului i-am recomandat mai mult sai mai putin subtil sa isi cumpere carticica si sa o studieze serios😀.

Lasă un răspuns

