Arhiva | 11:21 AM

De vazut: Antract LIVE!

29 mart.

Aseara, pentru prima data din 2000 si un pic incoace, am fost la un concert Antract.  Atunci, la un spectacol de lansare, in calitate de organizator, ieri, la o cantare de…miercuri si de club. Care m-a lasat cu zambetul pe buze si cu refrenul piesei „Dezbracata” in minte.

Si asta in conditiile in care am plecat de acasa un pic fara chef. Era tarziu, era vant, era intuneric si bine mai era acasa. Soferul taxiului cu care am calatorit,  fuma o tigara mai „puturoasa” decat Carpatii, conducea ca un nebun, vorbea murdar la telefon si era cat pe ce sa zdrobeasca o pisica. Si am ajuns intr-un club plin de coporatisti. Nu oricine ( a se citi cantaret sau formatie) ar putea schimba o astfel de dispozitie.

Dar uite ca Antract poate! Antract, formatia care, asa cum spune Paul,  sprijina vorbirea corecta a limbii romane si folclorul (vezi „Carciumareasa”). Antract, care reuseste sa combine intr-un mod placut urechii „Billie Jean” si „Highway To Hell”.

Care canta si rock’n’roll si „I love rock’n’roll” si U2 si „Cartile Junglei” si Creedance Cleawater Revival. Care are un public inteligent, care le seamana. Aseara am ascultat cateva piese noi – care continua stilul melodios al piesei „Lucid”, si toate, dar toate, au un mesaj care le dau de gandit celor care au urechi sa auda. „Dezbracata” – care cred ca va fi urmatorul single Antract, este una dintre ele. Versurile sunt frumoase, sunt poezie, expresia unui suflet sensibil.

Formatia transmite, comunica cu publicul, comunica in interiorul ei si asta se simte in sala intr-un mod foarte placut. Paul – solistul, una dintre vocile mele masculine preferate ale Romaniei, este versatil si diferit de la o piesa la alta. Si, surpriza, chiar si Manole – chitaristul, poate sa cante bine cu vocea.

In concluzie: Paul, Manole si Bobita – pentru ca pe voi va cunosc de atatia ani, mi-ati placut teribil de mult aseara. In echipa cu Razvan – bine te-am regasit, maestre 🙂 si Fernando. Sper ca vorba lui Paul sa fie adevarata si sa va auzim mai des in Bucuresti. Si chiar daca momentan nu stiu unde si cand, Antract e de vazut, live, oriunde si oricand.