La multi ani, Radio Corazon!

20 Mar

Recent, bucurestiivechisinoi mi-au dat un motiv  de reflectie: un altfel de Bucuresti. Este vorba de tema unui nou volum de eseuri, care va fi publicat cat de curand. Prima idee care mi-a venit in minte si la care am si ramas, a fost aceea a orasului  care danseaza salsa. Un altfel de Bucuresti, care, in urma cu doi ani, mi-era total strain. Intre timp, mi-a devenit  familiar. Un Bucuresti care exista datorita pasiunii pentru dans si pentru muzica latino. In Bucurestiul salsa e mare sarbatoare saptamana aceasta. Radio Corazon, radioul sau de suflet, aniverseaza  (🙂 culmea!) doi ani de existenta printr-o mega petrecere care se desfasoara miercuri, 21 martie, incepand cu ora 22.00 in club Guantanamo / Salsa 5.  Cunoscatorii stiu ca Radio Corazon inseamna, de fapt, DJ Bidi. Unul dintre cei mai iubiti DJ de muzica latino din Romania, o prezenta apreciata la congresele de salsa din Romania si din strainatate. Cu care am stat la o sueta.

De ce iti place muzica latino?

Am inceput sa gust muzica latino abia dupa ce am intrat prima oara in Salsa 3. Acolo am vazut „viata”… Toata lumea era fericita, toata lumea se distra, parca intrai intr-o alta lume in care nu exista nimic altceva decat tu, muzica si dansul.

Cum a aparut Radio  Corazon?

Radio Corazon a aparut dintr-o nebunie, dintr-o revolta sa zicem asa.. Am vrut sa fiu DJ la ProFM Latino,  sa aduc mereu muzica noua si sa invat si altceva. Insa, din cauza birocratiei, totul era foarte greu. Nu puteam sa facem mai nimic, doar un playlist care se putea modifica foarte rar. Culmea a fost ca, intr-o zi de martie, am auzit la ProFM Latino o melodie cu specific de Craciun. Atunci am stiut ca trebuie sa fac ceva. Si am deschis un radio online concurent, pe nume Radio Corazon. Radio Corazon este un radio de muzica latino de toate genurile facut cu multa dragoste. din inima unui DJ.

Au trecut 2 ani de Radio Corazon? Care e cea mai mare bucurie de pana acum?

Cea mai mare satisfactie  este ca multa lume imi apreciaza munca, ma sustine, ma invata, ma critica. In fiecare miercuri, la „Noche de Corazon” (Salsa 5),  vad oameni noi, care vin si se bucura de viata,  se distreaza, dau frau liber sentimentelor, se indragostesc.

 Ce ne-ai pregatit pentru aniversarea Radio Corzaon de miercuri, 21 martie?

Mieruri seara va fi un spectacol exclusiv al radio-ului. Pregatiti-va pentru ceva diferit de ceea ce ati vazut la congresele de salsa sau orice alte petreceri. Vom combina muzica cu proiectiile video si cu jocurile de lumini. Ideea jocurilor de lumini mi-a venit in timp ce studiam DJ-ii de muzica house. Va  fi un moment de spectacol de aproximativ 3 minute,  in care luminile vor dansa pe aproape toate genurile muzicale latino. Dupa care  vor intra si videoclipurile si totul se va transforma intr-o petrecere de …”corazon”.  Asadar, in loc sa mixez muzica in format audio, o voi mixa in format video pentru ca asta mi se pare a fi viitorul unui DJ. Va  fi o premiera pentru DJ – ii latino din romania. De asemenea, il voi avea ca invitat pe DJ Mikael. Am invatat foarte mult de la el pe vremea cand lucram impreuna in Salsa For You si il apreciez enorm. De accea l-am rugat sa vina sa ma ajute sa facem impreuna o petrecere pe care toti sa si-o aminteasca.

Evenimentul se desfasoara concomitent in Guantanamo si in Salsa 5. Ce muzica va fi?

In Guantanamo voi mixa eu si va fi o altfel de petrecere de corazon, iar in Salsa 5 l-am invitat pe DJ Mikael care va mixa o muzica mai grea, de congres, care poate inspira pe foarta multa lume.

Ce rol crezi ca a avut Radio Corazon in dezvoltarea comunitatii de salsa din Romania?

Eu vreau sa cred ca Radio Corazon deschide ochii comunitatii de salsa si ca muzica si dansul genereaza distractie, bucurie. Vreau sa vad ca lumea vine in club sa se bucure de muzica, sa se distreze, nu neaparat sa repete ce a invatat la cursurile de dans. Ca la matematica: de invatat,  inveti cand ti se preda. De exersat, exersezi acasa. Notele se iau la examen (concurs). Distractia si bucuria fac parte dintr-o alta categorie: relaxare, joaca.

 Ce iti doresti pe mai departe cu Radio Corazon?

Nu vreau sa imi doresc nimic… Ma voi  bucura de tot ce mi se ofera.

La multi ani, Radio Corazon!

2 Răspunsuri to “La multi ani, Radio Corazon!”

  1. Eurocars 21 Martie 2012 la 10:46 PM #

    Muzica latino pune sangele in miscare. Totul in jur prinde viata.Sper sa participe cati mai multi oameni.Rent A Car Sibiu

  2. Adi 20 Martie 2012 la 12:26 AM #

    frumos

Lasă un răspuns

