Poezii si cantece cu Ovidiu Scridon

14 Mar

Astazi m-am decis sa iti povestesc despre un om care te face sa te bucuri de viata. Si face asta bine, cu talent, frumos, in fel si chip pentru ca el insusi stie cum sa se bucure de viata. Ovidiu Scridon este un calator- la propriu si la figurat. A strabatut pamantul – poate in lung, poate in lat, trebuie sa-mi dau seama de asta. Se plimba frecvent in straturile rarefiate si inalte, pe aleile cu muze, de unde culege cuvinte si note muzicale, pentru poeziile si cantecele lui.

In momente diferite de viata, eu si Ovidiu Scridon  am mers pe aceleasi carari (Radio 21, Tele 7 ABC). Atunci cand, in sfarsit, ne-am intalnit, el lucra pentru un trust de presa iar eu eram o piarista de agentie. Habar nu aveam ca Ovidiu cantase la Radio 21, in cadrul emisiunilor realizate de Felix Crainicu. Si ca este un nume reprezentativ pe scena muzicii folk (pentru ca nu este un stil muzical care sa-mi fie familiar).  Credeam ca muzica este doar un hobby si-atat.  O perioada, a si fost. Insa de ceva vreme incoace, Ovidiu Scridon a decis sa se dedice exclusiv pasiunii sale pentru creatie, calatorii, frumos. Iar asta se vede.

Si se citeste… Asa am ajuns duminica la lansarea primului sau volum de versuri, intitulat „Portretul unui gand”.  A fost o seara placuta, calda, in care m-am bucurat sa-l aud pe Ovidiu cantand. S-o aud pe Clara Margineanu povestind despre el. Sa o ascult pe Iulia Gusatu. Si sa citesc, pe furis, cate o poezie din cartea  proaspat lansata, pe care am primit-o in dar de la Ovidiu. Pe care cred ca nu-l va supara faptul ca redau prima strofa din „Senzatii fara nici o vama”, pentru a -ti stimula apetitul.

„Se-aud cum cad stropii de ploaie,

Te simt si inauntru-i bezna,

Pe trupuri se revarsa sudoarea siroaie

Si-mi vine sa te mus usor de glezna.”

Cartea include versuri scrise pentru muzica dar si unele dintre primele sale poezii. Este o carte se potriveste cu o plimbare in parc si un moment de liniste pe o banca, intr-o zi de primavara frumoasa ca cea de azi. Sau cu o seara de duminica, un pahar de vin si muzica folk. O carte care poate fi gasita in librarii. In incheiere, un amanunt inedit: fotografia de pe coperta ii apartine calatorului Ovidiu Scridon. Este facuta din avion si surprinde ingemanarea dintre noapte si zi la, la Pol.

3 Răspunsuri to “Poezii si cantece cu Ovidiu Scridon”

  1. Camelia 15 Martie 2012 la 8:30 AM #

    Sper sa-i gasesc versurile si sa le si citesc!
    Felicitari pentru informatia postata!

    • prinorasulbucuresti 16 Martie 2012 la 11:11 AM #

      Aseara stateam de vorba cu Ovidiu si imi spunea ca editura Tritonic, care a publicat cartea, are una dintre cele mai bune retele de distributie din tara. Asadar, sunt mari sanse sa gasesti volumul in orice librarie.

  2. Adi 14 Martie 2012 la 8:21 PM #

    are Ovidiu niste versuri…. de te omoara cu zile….

Lasă un răspuns

