Un altfel de Stefan Banica Jr.

9 Mar

Incepand de astazi, PrinOrasulBucuresti se deschide catre toti cititorii  care doresc sa le impartaseasca celorlalti locuitori ai orasului impresiile lor despre locurile, oamenii si intamplarile care ii fac sa se bucura de viata.  Nu e nevoie sa fii un „nume” sau sa fi luat 10 la limba si literatura romana. E suficient sa fii entuziast, sa doresti sa impartasesti, sa observi si sa scrii corect gramatical.  Asa cum bine face Ramona Stan, care a fost „ochii si urechile” voastre la concertul lui Stefan Banica Jr. Textul & pozele ii apartin. Good job!

Am fost la concertul de 8 martie al lui Stefan Banica. Marturisesc sincer ca ma asteptam la un show stil „Dansez pentru tine” cu lumini spectaculoase, dansatori si muzica antrenanta, un Stefan Banica dansand rock’n roll si jongland cu stativul microfonului. M-am inselat, insa nu am fost dezamagita, dimpotriva.

 Am fost placut impresionata cand am vazut artistii intrand in arena Circului Globus, asezandu-se pe scaune si incepand sa cante live – clape, chitare, tobe, percutie, viori, trompeta… Ce mai? o mica orchestra. Si sa nu uitam vocile: Mihaela Stanciu, Mihnea Stanescu si Meri Nicolae, trei nume pe care nu le-am mai auzit pana aseara, dar pe care, cu siguranta, le vom mai auzi.

 Muzica a fost… hrana pentru suflet: piese lente, cu versuri frumoase care transmit emotie. Cantece vechi si foarte vechi, pe care nu le mai ascultasem dar si piese ale caror versuri le-am fredonat. Atmosfera a devenit din ce in ce mai tonica si antrenanta. Unii spectatori au dansat toata seara, altii s-au ridicat mai tarziu, insa pana la finalul spectacolului majoritatea eram in picioare cantand si dansand.

 Am vazut un Stefan Banica Jr. mult mai… serios. Toata seara a cantat stand pe scaun fara sa renunte o clipa la chitara. Se pare ca a renuntat insa la miscarile specifice inspirate de Elvis, „ca doar avem o varsta” .

 O seara de mai, Iubeste-o sincer, Te iubesc, femeie! au fost cadoul excelent pentru ziua de ieri, insa si alte piese au reusit sa starneasca lacrimi de emotie. Am constatat ca Circul Globus este un loc ideal pentru concerte pentru ca oriunde ai sta, esti aproape de artistii iar acestia reusesc sa transmita mult mai usor decat intr-o sala de spectacol conventionala.

 In concluzie, concertul asta mi-a demonstrat inca o data ca nimic nu se compara cu muzica live, iar Stefan Banica este un artist complet care stie intotdeauna sa faca specatcol din orice aparitie.

Lasă un răspuns

