Te provoc la…concurs! Hai sa facem sex! Din nou!

7 Mar

Daca din diverese motive – timp, chef, cash, zapada, nu ai reusit de 1 martie, ziua de maine e numai buna sa recuperezi.  „Hai sa facem sex!”, piesa regizata de Felix Crainicu in cadrul Teatrului Arca, se joaca din nou pe 8 martie, de la ora 8 seara, in mansarda de la „La Scena”.  Pentru ca stiu ca iti place si ca vrei si tu dar si pentru ca locurile sunt limitate, am pregatit doua invitatii duble la spectacol.

Ce trebuie sa faci? Eu iti propun sa ne amuzam putin. Sa presupunem ca te intalnesti cu un eschimos / eschimoasa si exista atractie la prima vedere. Cum ii explici ca vrei sa faceti sex? Scrie un comentariu la aceasta postare pana la miezul noptii si poti castiga una dintre cele doua invitatii. Adresa de e-mail trebuie sa fie valida.

Have fun :)!

5 Răspunsuri to “Te provoc la…concurs! Hai sa facem sex! Din nou!”

  1. Angel 8 Martie 2012 la 10:23 PM #

    Am castigat. Un adevarat cadou de 8 Martie. Razi si te intristezi, teme actuale cu care te identifici, actori minunati, magia teatrului…ca orice piesa buna! Fara reguli ‘rigide’ ale comportamentului in ‘sala’ de teatru. Multumesc

    • prinorasulbucuresti 9 Martie 2012 la 12:19 PM #

      Ma bucur ca ai ajuns si ca ti-a placut si ma identific cu comentariile tale.Total de acord!

  2. Angel 7 Martie 2012 la 11:45 PM #

    L-as intreba care este igloo-ul lui🙂 pentru ca nu sunt obisnuita cu temperaturile scazute si am nevoie de ‘ajutor’. Nu scria nimic in datele problemei ca avem vro dificultate de comunicare ‘verbala’ a sentimentelor🙂

  3. Manea 7 Martie 2012 la 9:20 PM #

    Se presupune ca exista si zapada daca tot sunt eschimos. Apelez la talentul meu „plastic” si desenez pe zapada numerul 69.🙂

  4. JLo 7 Martie 2012 la 11:34 AM #

    un eschimos e un om serios
    greu de ghicit ce-i ascunde caciula
    mi-ar trebui un glas mieros
    sa-i explic eu povestea cu …pendula.

    de i-as servi adanc o privire
    ar intelege precis cum e vrerea
    mi-ar multumi de zor de-amintire
    si si-ar schimba pe loc parerea.

Lasă un răspuns

