Sunt cetateana fermecatoare!

2 Mar

Oana, Sanziana, Silvia, Flavia, Lavinia, Nicoleta, Florina, Georgiana, Catalina, Ioana, Iustina, Cristina….nu-i asa ca sunt unele dintre cele mai frumoase nume de fete? Mai mult decat atat, sunt numele unor fete frumoase, la interior si la exterior, fetele de la CeRe, pe care le-am cunoscut miercuri seara la gala de strangere de fonduri „Farmece si Civisme” despre care am scris aici. Un eveniment 100%  reusit: s-au strans 4000 Euro iar atmosfera a fost mi-nu-na-ta! Si asta pentru ca, inainte de a ne cere bani, fetele de la CeRe, ne-au daruit momente magice si momente de magie, la propriu.

Asadar, de indata ce am coborat scarile de la intrarea in Music Club, am fost intampinata de un comitet de primire foarte amabil. Si, ca la orice strangere de fonduri care se respecta, am primit catalogul licitatie, paletuta numerotata. Plus biletelul pentru tombola. Si am fost indrumata catre colturile magice (nascocite de incubator)😀.

Primele chestii magice care mi-au atras atentia au fost  semnele de carte si magnetii de frigider, al caror concept le apartine fetelor de la CeRe. Am achizitionat si eu un set. Nu de alta, dar sa stie toata lumea care vine in vizita la mine acasa, ce…”cetateana fermecatoare” sunt!

Am continuat cu…..coltul de magie. Aici l-am intalnit pe Andrei, care mi-a aratat niste trucuri senzationale cu cartile de joc. Inclusiv un truc care a castigat un premiu mondial in 2006. Desigur ca pentru a ajunge la perforamanta e nevoie de exercitiu: Andrei a exersat zilnic (in afara de sambata si duminica) cate 5 ore pe zi, in ultimii 4 ani. Magia cu cartile e inca un hobby pe care vrea sa-l transforme in mod de viata.

 

De aici, am mers la coltul de tarot si chiromantie. Asa cum am vazut si in celebrul film „The Ghost”, datul in carti si cititul in globul de cristal, sunt apanajul femeilor. Numai ca, de data, asta un barbat manuia cartile de tarot. Paul, psiholog specializat in  terapii complementare, s-a apropiat de tarot de cateva luni. „Tarotul ofera acces la o informatie energetica, avand rolul de a spune lucruri posibile, de a preveni, de a avertiza”, mi-a explicat el. Cum se procedeaza? Am tras o carte din pachetul rasfirat cu fata in jos, gandindu-ma la evolutia vietii mele.  Era „Steaua”, ce inseamna ca orice activitate voi intreprinde, va fi incununata de succes. Bun asa… 

De la Paul, am ajuns la Poliana (cea care l-a initiat in tainele tarotului), tot psiholog de meserie insa initiata astfel de practici de la sase ani. Poliana mi-a luat cu delicatele palmele intr-ale sale si a inceput sa-mi povesteasca…Si de la ea, am plecat cu o concluzie favorabila: „m-am programat” sa fiu fericita! Dar si cu informatii pe care nu le stiam. Palmele nu mint niciodata! De-alungul vietii, configuratia lor se schimba. Doar dorinta noastra de viata si spiritul raman aceleasi. Palma dreapta reprezinta viata noastra sociala in timp ce stanga este legata de aspecetele profunde ale sufletului si caracterului nostru. Nu intamplator, Cezar isi alegea generalii in functie de…palme. Si nu intamplator, dam noroc cu dreapta si nu cu stanga!

Linistita ca viata mea e in ordine si ca sunt pe drmul cel bun, imi ramanea sa aflu ce pot face pentru a sprijini aceasta stare benefica. Asa ca am ajuns la coltul de feng shui, unde am cunoscut-o pe Geo. Geo se ocupa de feng shui de vreo 12 ani. A inceput cu ea insasi, si-a ajutat prietenii iar acum sustine prezentari si seminarii. De la ea am aflat ca primul pas pentru imbunatatirea energiei unei case  este efectuarea unei curatenii generale, ca la Craciun si Paste. Urmeaza apoi purificarea locului (cu tamaie, betisoare parfumate naturale sau uleiuri esentiale). Dupa care se ia planul casei si stabilesc zonele de interes. De exemplu, centrul unei case sau al unei camere, este asociat cu starea de sanatate. As mai fi stat la povesti cu Geo insa incepea licitatia. Oricum, pe blogul ei, binepentrutine, gasesti mai multe informatii despre feng shui dar si despre alte practici spirituale.

Licitatia a fost placuta, amuzanta, ne-a tinut cu sufletul la gura si a dat roade! Poate pentru ca nu i-a lipsit nici unul dintre cele trei ingrediente necesare: cetateni si cetatene femecatoare, pusi pe licitat, abilitati si civisme atractive si doi maestri de ceremonii pe faza, naturali, spontani si foooarte simpatici: Madalina Marcu (de la Asociatia pentru Relatii Comunitare, de profesie fundraiser) si Andrei Popescu (directorul programului Tineret in Actiune in Romania). Cel mai mare succes l-au avut fetele de la CeRe – intr-atat de mare incat s-au licitat doua seri de „Activity” cu ele, in loc de una. Au fost urmate de cursul de prioritizare a timpului sustinut de Roxana Braga, de lectiile de echitatie si de degustare a vinului. Pe mine m-a incantat in mod special turul atelierelor marilor artisti din Bucuresti, cu Mircea Crisbasanu si Art in Bucharest. Am avut insa contra candidati prea puternici si foarte generosi.  E clar ca pentru urmatoare stangere de fonduri, va trebui sa-mi fac altfel socotelile.  Mai ales daca scopul este la fel de nobil ca cel de miercuri seara: sprijinirea campaniei  de imbunatatire a legislatiei care afecteaza persoanele cu autism, a campaniei pentru reabilitarea parcului Istru si a cinematografului Favorit si a implementarii programului de organizare comunitara in cartierul Pantelimon.

 

Bravo, fetelor! Cu atat mai mult cu cat a fost prima voastra actiune de acest gen. Va pricepeti, sa mai faceti!

 

 

2 Răspunsuri to “Sunt cetateana fermecatoare!”

  1. Ioana 2 Martie 2012 la 7:24 PM #

    Ce cuvinte frumoase, Andreea! Citind articolul tau am retrait inca o data seara de 29 februarie si pentru asta, iti multumesc. Ioana (o fata de la CeRe)

    • prinorasulbucuresti 2 Martie 2012 la 7:33 PM #

      Si eu va multumesc voua, fetelor de la CeRe, pentru o seara frumoasa. Si un subiect interesant. Am retinut bine, mai urmeaza, da?

Lasă un răspuns

