De 1 martie, „Hai sa facem sex!”

29 Feb

Daca nu ti-ai facut inca planuri pentru maine seara si chiar daca ti-ai facut – pana la urma de asta  facem planuri, sa avem ce sa…schimbam, iti propun un martisor…teatral pe care il poti prelungi  la o discutie si un pahar de ceva. Combinatia – adica locatia, „La Scena” si regizorul meu preferat, Felix Crainicu – care m-a cucerit cu „Hipiotii si bolsevicii” lui,  fiind foarte nimerita pentru asa ceva. Paranteza: pe vremea cand Felix mi-era coleg la Radio 21, nici  prin cap nu-mi trecea ca va deveni regizor sau dansator de salsa. Pardon, profesor! Dar cum bine spunea cineva, un talent nu vine niciodata singur.  Am incheiat🙂.

Maine seara asadar, pe 1 martie, poti urmari la La Scena, de la ora 20, ” Hai sa facem sex”, o piesa scrisa de un cunoscut si premiat dramaturg contemporan,Vladimir Krasnogorov, a carei premiera a avut loc in urma cu un an. 

„Hai sa facem sex!” pentru ca in societatea moderna unde (mai) toti sunt egali la lipsa de cultura,  singurul subiect (in afara de fotbal si politica) care atrage, place, intereseaza si pe care toti (cred) ca-l inteleg, este sexul.  Sa ne intelegem. La „Hai sa facem sex!” sunt asteptati toti cei care au chef de ras pentru ca este o comedie (cu insertii amarui pe ici, pe colo). Vor da viata personajelor  Costin Cambir, Ioana Ernea, Radu Campean, Monica Sandulescu, Alexandru Zob. Frate, sora, sot, sotie…

L-am intrebat pe Felix  care este personajul sau preferat: „Toate imi sunt dragi, fiecare aduce ceva special. Cred ca cel mai mult mi-a dat de furca sora, pentru ca nu voiam ca aparitia ei sa fie o rezolvare seaca a spectacolului, ca un banc a carui poanta inchide si atat. Oricum, imi place mult felul in care spectacolul a evoluat.  Nu pot alege un personaj. te las pe tine sa alegi unul dupa ce vezi monatarea si imi spui tu care e acela.”

Si l-am mai intrebat ce anume dintr-un text il face sa-si doreasca sa il puna in scena.

” In fiecare text care ma atrage exista undeva … ceva … care rezoneaza in mine. Care aprinde o scanteie si care imi zgandareste imaginatia si ma obliga sa vad imagini. In momentul in care citind replici incep sa vad in minte imagini si spatii, atunci stiu ca acel text este posibil.”

„Hai sa facem sex!” pe 1 martie, de la ora 20, la La Scena!

PS – costul este de 25 RON / seara. Spectacolul se va juca si pe 8 martie.

PS2 – sa nu uit sa scriu de ce imi place mai mult teatrul contemporan, in spatii neconventionale, decat cel clasic

Un răspuns to “De 1 martie, „Hai sa facem sex!””

  1. Angel 8 Martie 2012 la 10:25 PM #

    Am fost si eu de 8 martie! Minunat!

Lasă un răspuns

