M-am indragostit

10 Oct

Incep saptamana cu o marturisire: m-am indragostit. Iremediabil, fara leac, pe viata. Deja mi-e dor, deja imi imaginez cum va fi data viitoare….

M-am indragostit de….Romania, de padurile ei in patru culori (galben, ruginiu, verde inchis, verde), de casele mandre, de dealurile semete, de aerul curat din Muntii Orastiei. De pacea si energia vibranta de la Sarmi si de la Costesti. De felul in care soarele lumineaza Manastirea Prislop si de invaluirea calda pe care o simti in apropierea mormantului parintelul Arsenie Boca.

Ceva, ceva din toate astea, trebuie sa fi adus inapoi cu mine. Bucurestiul mi se pare diferit azi. Desi la fel de zgomotos, de agitat, cumva mai …linistit. Sufleteste.

 

 

 

 

4 Răspunsuri to “M-am indragostit”

  1. ortodoxiesaumoarte 11 Noiembrie 2011 la 9:47 PM #

    Am fost si eu prin zona de curand. Pacat de ultima portiune de drum pana la Sarmizegetusa. Pot sa pun pariu ca intentionat se face asa ceva.

  2. clarisa 3 Noiembrie 2011 la 5:58 PM #

    esti o fericita pentru ca ai ajuns acolo…

  3. Mircea 10 Octombrie 2011 la 7:43 PM #

    D-zeule, ce locuri…

Lasă un răspuns

