Grimus si OCS lanseaza albume noi

6 Oct

Daca ieri seara as fi fost Rock Diva la Rock Zone (care si-a reluat emisia) ti-as fi spus ca:

1. Grimus are lansare astazi in Bucuresti. De la ora 9 seara, in Silver Church. E o trupa ale caror inregistrari de studio m-au cucerit. Prestatia live insa – urmarita la emisiunea lui Doru Ionescu de TVR, nu a avut acelasi efect. Seara va fi deschisa de trupa Vetoes, venita special din „perfidul” Albion. Pe langa „Egretta” desfasurata in toata amplitudinea sa, Grimus vor canta piesele ce i-au consacrat dar si o serie de piese inedite ce nu si-au gasit locul pe album. Show-ul va fi intregit de visuals (by cpt. Floppy). In semn de pretuire pentru cei care isi doresc produsul original, toti cei care vor achizitiona albumul la intrare (30 lei) vor avea acces liber la concert. In rest, accesul general este 20 lei.

2. OCS, pe care i-am difuza in emisiune cu ‘peseudofabula”, lanseaza sambata, 8 octombrie, noul album, RETRO. Felicitarile si concertul se intampla cu club Fabrica..

De la Andi, Managerul de comunicare a casei lor de discuri, am primit cateva declaratii ale Omului:

*“Am ales ce muzica ne-a placut din acea perioada si am cantat piesele cum am stiut noi mai bine. Nu e vreun demers academic sau vreo judecata de valoare. E doar un „multumim” respectuos  pentru cativa oameni mari, care ne-au inspirat. Nu trebuie sa fii vreu geniu ca sa-ti dai seama ca un Alexandru Andries, un Mircea Baniciu sau Phoenix nu se vor mai intampla prea curand in muzica din Romania. Pe domnii de mai sus suntem norocosi sa-i avem. Si n-avem voie sa-i uitam. Au meritat aplauzele publicului lor de atunci si merita in continuare aplauzele publicului nostru mai tanar de acum!”
* „Am lucrat la piese gandindu-ne la cum le-am fi cantat daca erau cantecele noastre. Dupa 7 albume si mai bine de 13 ani de cantat, simteam nevoia de o provocare. Ceva din care sa invatam mai multe despre noi. Nu cred ca am fi reusit sa cantam piesele de pe RETRO in variantele lor originale. N-ai cum sa fii Covaci, Baniciu sau Andries. Ai doar luxul de incerca sa fii tu insuti.”
*”Aceste cantece n-au fost in Billboardul american dar sunt in inimile noastre si asta e cel mai important. E minunat sa descoperi ca muzica buna isi pastreaza sufletul si naivitatea chiar si dupa zeci de ani de la aparitie.”

Exista persoane care, dupa ce au ascultat Pesudofabula, au strambat din nas, pe motiv ca formatia nu-si pune deloc amprenta asupra acestei piese, mie imi place. Spre deosebire, de byorn, au continuat, care au luat piesele altora si le-au facut ale lor, evident, neuitand sa mentioneze sursa pe coperta albumului. Mie imi place.  S-o ascultam / vedem, zic.

 

Lasă un răspuns

