Cel mai bun nutritionist

1 Aug

In dimineata asta am fost la sala de fitness. E o activitate pe care o practic de sase ani, moderat (de 2 – 3 ori pe saptamana) si care face parte din modul meu de viata. Prespunand ca intr-o buna zi, m-as trezi pe o insula pustie sau intr-un loc fara facilitati sportive, as gasi ceva de facut: fie alergare, fie lucru cu propria greutate corporala. Stii zicala aceea – trupul e un templu. Cred foarte tare in ea. Si tocmai de aceea, incerc sa fiu atenta la gandurile mele – sa le pastrez pe cele pozitive si frumoase, sa le elimin pe cele negative si toxice, sa dorm atat cat este necesar, respectand ciclul noapte/ zi – somnul de frumusete este, de fapt, un somn de sanatate pentru ca in perioada nocturna, in celulele din organism are loc un important  proces de echilibrare, sa fac miscare si sa mananc sanatos. Si aici se complica lucrurile. Adeptii vegetarianismul reneaga carnea nu numai din dragoste pentru animale dar si pentru ca acestea secreta in momentul mortii o substanta nociva pentru organismul uman. Mencinicopschi spune ca e in regula sa mananci mezeluri si carne, dar cu moderatie. Si parerile se insira, ca un sir nesfarsit de margele inegale. In dimineata asta, am mai auzit o parere. Fara fructe seara. Pe asta chiar ca nu o stiam.

Pe cross- trainer, in stanga mea, o femeie durdulie, cam pe la 30 de ani, cred. Din ce am inteles, medic, cu program prelungit si cu mese sarite, luate tarziu. Langa ea, antrenoarea de fitness. Era probabil prima sedinta, pentru ca discutau si despre alimentatie. Si uite-asa, tragand cu urechea am aflat ca nu e bine sa mananci fructe seara, dupa 7, pentru ca zaharul pe care il contim, se va depune. Este mult mai indicat, un iaurt degresat sau legume. Rontaitul de peste zi este o alta pacoste care trebuie eradicata insa despre asta stiam, nimic nou. Trebuie sa ma documentez insa in legatura cu fructele. Sau, mai degraba, sa-mi ascult organismul.El este cel mai bun nutritionist. Si cred ca el va face alegerile potrivite daca ii voi da acest prilej.

Lasă un răspuns

