Trei ponturi pentru concertul Bon Jovi

7 Iul

Eram la liceu atunci cand Michael Jackson a venit pentru prima data in Romania, si imi castigam banii de buzunar colaborand la ca reporter la un ziar. Fara a fi un fan, am preferat sa renunt la  perechea de blugi pe care intentionam sa mi-o cumpar din onorariul pe o luna si sa ma duc la concert. La vremea aceea, artistul era inca in culmea gloriei si nici prin cap nu-mi trecea ca avea sa sustina un al doilea show la Bucuresti. Impreuna cu o gasca de prieteni, ne-am luat bilete pe teren si ne-am dus pe stadion de la pranz, pentru a prinde locuri cat mai aproape de scena. Nu ne pasa prea tare de inghesuiala si de stat in picioare. Important era sa – l vedem in carne si oase. Ceea ce s-a si intamplat, desi, pe masura ce se apropia ora inceperii, numarul mare de fani ne-a obligat ne-a obligat sa ne mutam. Alegerea facuta mi-a umplut sufletul de bucurie. Desi forma vocala a artistului nu era dintre cele mai bune, show-ul in sine a fost spectaculos si m-a lasat de cateva ori cu gura cascata, la propriu. Ulterior, in Romania, nu am mai vazut o astfel de productie decat la Madonna (la Rolling Stones si Depeche Mode care cred ca pot fi comparabile nu am ajuns), o artista de la care nu stiu de ce o parte dintre cei prezenti asteptau o prestatie sonora comporabila cu a unei Monserat Caballe.

Daca a fost insa o trupa pe care chiar mi-am dorit sa o vad live, aceea este Bon Jovi. Si uite ca Bon Jovi canta la Bucuresti peste 4 zile si eu n-am bilet. Si daca nu fac rost de unul in Golden Circle, aproape de scena, sa vad cum ii curge picatura de sudoare pe frunte – vorba lui Alex Revenco, nici ca merg.  Desi aseara, la Rock Diva, Lenti Chiriac – rupt de oboseala si de somn dupa doua saptamani petrecute in Piata Constitutiei, mi-a mai vandut un pont. In concluzie, daca vrei sa auzi foarte bine,  te duci in Normal Circle, langa FOH, daca vrei sa vezi artistul in carne si oase, mergi in Golden Circle. Si mergi devreme, de pe la trei dupa amiaza, cand se da drumul in incinta, sa apuci loc in fata (asta este pontul meu). Alex Revenco, prezent si el aseara in emisiune si care i-a vazut pe Bon Jovi live anul acesta, in Las Vegas, spune ca in concert, trupa suna mult mai rock decat pe albume. „In America, publicul este preponderent feminin. Doamnele si domnisoarele vin sa-l vada pe Bon Jovi si stiu versurile pieselor cap coada.”  Show-ul este spectaculos iar jocurile de lumini joaca un rol important. Tot Alex ne-a mai spus ca play- listul variaza de la un concert la altul, in functie de tara si de public. Exista insa un nucleu de aproximativ 12 piese, care se canta peste tot. Printre acestea „Bed of Roses” si „Blaze of Glory”. Mai multe detalii gasesti aici:  http://www.jurnalul.ro/cultura/muzica/bon-jovi-un-concert-de-vis-572756.html.

Lenti Chiriac a marturisit ca se stia sigur ca Bon Jovi vor concerta la Bucuresti inca de anul trecut. Astazi ar trebui sa se termine montarea scenei (cu care a venit trupa). Americanii au fost cei care au cerut trupa de deschidere si au pus conditia ca aceasta sa nu fie un nume consacrat.  Recitalul va dura in jur de doua ore, doua ore si ceva si se va incheia in jurul orei 23.oo.

Daca nu ti-ai luat bilet, inca mai poti gasi la categoriile VIP, Tribuna si Normal Circle

 

 

Lasă un răspuns

