Cum m-am lasat de carne

29 Iun

Lucrurile s-au intamplat astfel. Mai intai ne-am imprietenit pe Facebook, fara sa ne fi intalnit vreodata. Eu il stiam de la televizor si din presa muzicala, pe vremea cand ma interesa acest subiect. Mi se parea un „personaj”, o aparitie nostima, neobisnuita. In urma cu vreo doua saptamani, in timp ce vizualizam fetele cunoscute si prietene cat de cat celebre, pentru a alege invitatul pentru urmatoarea editie a emisiunii, l-am vazut activ, pe chat. Degetele au plecat pe taste involuntar.

„Salut, vrei sa vii in emisiune?”

Dialogul s-a infiripat cu usurinta si nu a trecut mult pana cand am primit raspunsul afirmativ. Desi m-a luat prin surprindere si m-a lasat uneori, fara replica, n-am regretat nici o clipa alegerea facuta. Chiar daca, inainte de emisiune, in timpul unei conversatii in care ii spuneam ca sunt foarte bucuroasa sa il am ca oaspete si ca abia astept ziua de 22, mi-a replicat sugubat, „mai vedem noi dupa aia”. Dincolo de placerea de a-l asculta cantand si improvizand live (as fi vrut sa fiu un simplu spectator si nu un radio host care sa se gandeasca la cele mai potrivite intrebari in timpul interpretarii sale), Danile Fat a mai avut inca un efect asupra mea. M-a facut sa ma las de carne. Nu ca inainte as fi fost o devorataore de animale ucise, cu sange siroindu-mi pe la colturile gurii. Din cand in cand imi „mai scapa” cate un snitel sau gratar de pui, un mititel, un mezel, un carpaccio, un pic de miel. Dar, sa nu stii si sa faci, e oarecum scuzabil. Dar sa te luminezi si sa persisti in greseala, mi se pare ilogic.  Cu ce argumente m-a convins Daniel sa elimin complet carnea din alimentatia mea, vei afla urmarind filmuletul de mai jos. Tot aici, si alte pareri avizate despre ceea ce inseamna un stil de viata armonios.

2 Răspunsuri to “Cum m-am lasat de carne”

  1. Daniel Făt 7 Iulie 2011 la 10:08 AM #

    Foarte bine ca te-ai lasat! Felicitari! meritul este al tau si al lui Dumnezeu ca ti-a mai scos in cale niste argumente in plus… daca mai aveai nevoie. Doamne-ajuta!

  2. sarbu elena 29 Iunie 2011 la 3:32 PM #

    intr-adevar,te pune pe ganduri serios.mare adevar a grait invitatul tau.respectele mele.

Lasă un răspuns

