Istoricul Adrian Majuru isi dezvaluie noi veleitati

18 Mai

Adrian Majuru, „istoricul Bucurestiului”, cel care ii cunoaste povestile si tainele ca nimeni altul, este si un talentat autor de fictiune. Am avut privilegiul sa citesc cele 7 proze scurte reunite in volumul pe care il lanseaza, inainte ca acestea sa vada lumina tiparului.  Greu de spus care dintre ele mi-a placut mai mult. Toate m-au facut sa „vad”, sa traiesc atmosfera locului, sa ma contopesc cu personajele. Citindu-le, mi-am dat seama ca este mult mai greu sa scrii povestiri decat roman. Romanul iti ofera spatiu in care sa te desfasori, sa intri in (multe) detalii, se dezvolti situatii si caractere. Prin comparatie, proza scurta este un concentrat, in care fiecare ingredient trebuie sa fie dozat cu precizie, in asa fel incat sa incapa in sticluta, fara a diminua din intensitate.

Volumul „Sapte Variatiuni Pe Aceeasi Tema” va fi lansat maine, joi, 19 mai, la ora 18.30 la Cercul Militar National, cu participarea autorului. Sunteti asteptati in numar cat mai mare.

3 Răspunsuri to “Istoricul Adrian Majuru isi dezvaluie noi veleitati”

  1. Mircea 19 Mai 2011 la 8:41 AM #

    Prin prisma a tot ceea ce am citit, aici si pe alte siteuri, simt ca orasul asta, pe care nu de putine ori l-am criticat, are multe de spus. Multumesc celor ca voi, ce continua sa descopere si sa redescopere povesti adevarate ale acestui oras🙂

  2. Gerhald 18 Mai 2011 la 8:26 PM #

    Trebuie sa iti multumesc pentru faptul ca mi-ai oferit ocazia sa il cunosc pe Adrian Majuru live. Lansarea va avea loc si in provincie?

    • prinorasulbucuresti 19 Mai 2011 la 9:00 AM #

      Iti multumesc si eu pentru gandul frumos. Din cate stiu eu, nu. Dar cine stie, poate vine din nou cu Timi. Te puup.

Lasă un răspuns

