Gary Moore – mission completed. Or aborted?

7 Feb

De ce unii oameni traiesc pana la 80, altii pana la 20 sau 40 iar unii nou nascuti, pret de cateva respiratii? Din noianul de explicatii pe care le-am auzit dealungul timpului, cea mai plauzibila mi se pare aceea conforma careia Pamantul este o sala de clasa iar noi, elevi mai mult sau mai putin silitori. In momentul in care ne-am invatat lectiile si am trecut cu brio examenele, parasim incinta si trecem la un nivel superior. Si, ca la orice test, anumiti invatacei termina mai repede, altii mai greu astfel incat niciodata incapaerea nu se va goli deodata ci treptat. Mai sunt si cei carora examenele li se par prea grele si care aleg sa abandoneze si sa predea foaia goala. Pentru ei, nu va fi prea usor pentru ca vor fi obligati sa revina in aceeasi sala de clasa, in fata acelorasi probleme, si poate chiar mai grele. De aceea, este de preferat sa te muncesti si sa iesi ultimul pe usa, decat sa te dai batut.

Sper din tot sufletul ca pe 6 ianuarie 2011, Gary Moore nu s-a dat batut si ca pur si simplu, si-a terminat lucrarea. Gray Moore imi aminteste de anii de liceu, dar si de cea de-a doua calatorie a mea in Franta. Ma plimbam pe strazile Parisului in ’93, cand radiourile difuzau „Parisienne Walkways”. Cu Gary Moore – „Friday On My Mind” debuta una din emisiunile de succes de la Radio 21 de prin ’96 (realizata de Felix Crainicu- daca nu ma insel).  Gary Moore a cantat „Over the Hills And Far Away”, piesa pe care, ulterior, trupa Nightwish a inclus-o in repertoriul sau.

Gary Moore a trecut prin orasul Bucuresti anul trecut si a umplut Zone Arena doar pe jumatate. Un artist care mi s-a parut imbatranit inainte de vreme, cu o umbra a vocii de odinioara, insa cu aceeasi chitara magica, acompaniata de o trupa de exceptie. Un show pe care l-am savurat clipa de clipa, care m-a facut sa vibrez, sa cant, sa bat din palme si din picioare. Pe care l-am inregistrat intr-o capsula a memoriei, astfel incat, desi artistul a absolvit studiile si a plecat spre alte dimensiuni, il voi putea revedea ori de cate ori, la randul meu, voi avea nevoie de o …recreatie.

Ni

Vestea buna, la final: Cargo concerteaza prima data pe 2011 in orasul Bucuresti, la sfarsitul acestei saptamani. Pe 11 februarie, de la oara 22, in Music Hall  iar pe 12, in Watt Club. Can’t wait🙂.

Lasă un răspuns

