Azi, Burlesque!

27 Ian

Can eram mica, parintii si-au dorit sa ma fac invatatoare. M-au dus in vizita la Liceul Pedagogic insa nu a fost sa fie. Pentru mine, atmosfera era prea „cuminte”, pentru ei, distanta pe care ar fi trebuit sa o strabat zilnic de acasa si pana acolo, prea mare. Apoi au vrut sa ma fac medic insa mintea mea nu tinea la…toceala. Daca proiectiile lor legate de viitorul meu s-au tot schimbat, eu am ramas constanta, desi n-am spus-o cu glas tare niciodata: visul meu era sa devin cantareata sau/ si…dansatoare. Ca e bine sa avem in viata si vise care nu se indeplinesc – asa um imi spunea cineva de curand sau ca nu am vocalizat din vreme ceea ce imi doream, n-am ajuns sa fac din dans o meserie. Insa a ramas o pasiune si o slabiciune si de aceea sunt subiectiva atunci cand iti recomand sa vezi Burlesque.

Prin urmare, nu ratez nici un film in care se canta sau se danseaza, ca e vorba de street -dance, salsa sau cabaret si balet (asa ca nu voi pierde nici Black Swann, cu Natalie Portman) si tin neaparat sa-l vad in cele mai bune conditii, la cinematograf. Imi place sa urmaresc coregrafiile, sa ascult muzica si mai ales, sa vad cum cei care pun pasiune in ceea ce fac, reusesc. Pentru ca toate peliculele de acest gen pe care le-am vazut se termina cu happy end.

Aseara am vazut Burlesque. Nu eram vreun fan Christina Aguillera insa de data asta m-a dat pe spate. Arata senzational, vocea ei este de milioane, se misca si canta ca o diva care este :)). Subiectul filmului si actiunea sunt prea putin importante. Burlesque este un film care merita vazut pentru ceea ce se intampla pe scena: scenografie, costume, coregrafie, lumini, muzica, dans, machiaj si… Cher (care interpreteaza doua piese).

Pentru umor. Pentru modul in care poate arata un club, in care totul de la imbracamintea si machiajul barmanilor, la design si show, reflecta tema acestuia: burlesque. Pentru faptul ca dupa ce se termina, parasesti sala de cinematograf incarcat cu energie pozitiva si cu un zambet imens pe fata.  Te-am avertizat, sunt subiectiva. O remarca, totusi, la final. Se pare ca romanii nu prea au apetenta pentru  astfel de filme. Altfel nu-mi explic motivul pentru care la Hollywood Multiplex, acesta este proiectat la 6pm in versiune digitala si la 8.15pm in versiune normala, intr-una din cele mai mici sali. Care, by the way, a fost plina.

In concluzie, recomand…Burlesque.

Un răspuns to “Azi, Burlesque!”

  1. Mircea 27 Ianuarie 2011 la 11:04 AM #

    Dinamismul unui film de genul scoate cam tot ce e mai bun din om, indiferent de motivul pt care a ajuns sa vada acea pelicula. Doar ca mi se pare aiurea felul in care ceea ce nu include scene SF (gen matrix) si focuri de arma, este cumva defavorizat de institutii, nu de public – se trezesc romanii?

Lasă un răspuns

