Batranetea, un dar al vietii?

19 Ian

Daca am fi un pic mai atenti cu ceea ce manca, daca am invata cum sa vorbim pe limba ADN -ului si a celulelor noastre si, poate cel mai important, daca ne-am duce traiul  in armonie, alungand orice gand, emotie sau sentiment negativ, probabil ca am putea elimina cuvantul „batranete” din vocabular. Am trai in jur 150 si ne-am pastra tineretea.

Cu batranetea ne confruntam cu totii, mai devreme sau mai tarziu. Spun asta pentru ca si blazarea, sictirul, plictisul si  inflexibilitatea  care ii cuprind pe unii la o varsta la care corpul le este inca in puteri, tot batranete se cheama. Se pare insa ca perioada asta are farmecul ei si poate fi un adevarat dar al vietii. Cel putin asa sustine istoricul Adrian Majuru, pe care ma voi duce sa-l vad astazi sustinand o prelegere pe aceasta tema, in cadrul primei intalniri a Cercului de Antropologie din acest an. Colocviul are loc incepand cu ora 17.15, la Cercul Militar National din Bucuresti, Sala Stefan cel Mare. Invitatii lui Adrian Majuru sunt: profesor dr. Constantin Bogdan, medic primar, specialitatea gerontologie şi geriatrie,  conf. univ. dr. Octavian Buda (Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila”; Institutul Naţional de Medicină Legală „Mina Minovici” Bucureşti) si lector univ. Valentin Protopopescu, Facultatea de Film – UNATC, Bucureşti.

Intrarea la colocviul de antropologie „Batranetea este un dar al vietii” este libera.

Un răspuns to “Batranetea, un dar al vietii?”

  1. Mircea 19 Ianuarie 2011 la 11:16 AM #

    E uimitor ce puetere avem si ce putem facem, daca incvatam si reusim sa ne iubim pe noi insine…alimentatie, somn, program, activitati armonios organizate in ordine naturala, nu logica, etc.

    Superb punct atins, felicitari inca o data!

Lasă un răspuns

