Si a fost Eric Martin…

29 Apr

Nu am mai scris demult, recunosc. La inceputul lunii februarie, cand am inceput sa lucrez pe cont propriu, m-am gandit ca voi avea o multime de timp liber pe care il voi putea valorifica in fel si chip. Apoi, pe masura ce proiectele au inceput sa vina, mi-am dat seama ca un one  – man show necesita un efort mai mare decat al celui integrat intr-o echipa. Vorba unui amic de-al meu, „un liber profesionist munceste si in week-end”. Noroc ca „munca” mea presupune si vizionari de film pentru presa, si participare la evenimente. Asa am ajuns si la concertul Eric Martin din Silver Church. Pentru cineva ca mine care, la inceput asculta „To Be With Tou” la radio pentru ca apoi sa difuzeze piesa respectiva – la Tinerama, Radio 21 si chiar Activ FM, a fost emotionant. Mai ca nu – mi venea sa ma duc la el sa-i spun, „Stii, eu te-am difuzat la radio. Si din proprie initiativa, pentru ca in 93 -95 nu aveam playlist si fiecare dadea ce-i placea”. La fel de emotionant cred ca a fost si pentru Liviu Zamora sau Stefan Naftanaila, ambii voci cunoscute si veterane ale undelor hertziene.  M-am bucurat sa-i vad pe Paur, Manole si Bobita de la Antract – cu care am si filmat un semi-videoclip la Tele 7 ABC, pentru Cutia Muzicala in camionul lor de scule, si cu care am facut o lansare de disc pe 14 februarie, pe patinoarul Floreasca in 2001, cand inca erau la Zone Records. Pe Edy Petrosel – care m-a salutat in timp ce vorbea la telefon, pe Anca Lupes – blonda, cu parul lung si foarte in forma. Nu am facut parte niciodata din vreo gasca de artisti sau de nume importante din industria show-biz-ului si, nemaiactivand in bransa o buna perioada de vreme, am pierdut legatura cu majoritatea dintre ei. Poate tocmai de aceea, faptul ca atunci cand ne intalnim, ne salutam si vorbim ca niste cunostinte vechi, este si mai placut.

Revenind la concert: Eric face show, are o voce incredibila si este foarte pozitiv. A facut glume toata seara – „cum e peruca mea, sta bine?”, a coborat in public si a trait actul artistic ca pe o mare bucurie, pe care a si reusit sa o transmita. Prin antiteza nu ma pot opri sa nu ma gandesc la Metallica si atitudinea lor din 99, plina de dispret la adresa jurnalistilor romani care statusera sa-i astepte sub un soare dogoritor, in fata intrarii fotbalistilor a Stadionului National, pret de cateva ceasuri bune.

Am realizat un scurt interviu pentru unul din clientii mei, in care i-am pus diverse intrebari. M-am distrat copios citind raspunsurile. Iata cateva mostre:

Esti casatorit si ai copii. Care este secretul unei relatii lungi si fericite?

Indeplinirea indatoririlor casnice, supravegherea copiilor pentru ca mami sa aiba timpul ei liber, eliminarea din vocabular a unor cuvinte precum „nu vreau sa merg”.  Retragerea in mod strategic atunci cand simt ca focul e pe cale sa se izbucneasca.

Ce urmeaza dupa terminarea turneului european? 

Un nou album Mr. Big, un proiect solo in Japonia, coloana sonora a unui film, si, de indata ce ajung acasa – ceea ce se pare ca intotdeauna se intampla intr-o joi, sa duc gunoiul.

Si, daca am inteles eu bine, urmeaza si o revenirea a lui Eric Martin in Romania, alaturi de Mr. Big. Dar asta probabil ca in 2011.

   

 

O mentiune si pentru pozele din acest post, realizate de prietenul meu, Robert. Lui i-a placut in mod special bassistul, un englez foarte expresiv dupa cum se poate vedea…..

Un răspuns to “Si a fost Eric Martin…”

  1. Mircea 30 Aprilie 2010 la 7:20 AM #

    Oare nu-ti gasesti un post de realizatoare de emisiune la TV pe teme de acest gen? Cred ca as incepe sa ma uit la televizor avand grija sa prind si genericul emisiunii…

    Frumos!

Lasă un răspuns

