Hello world!

16 Mar

Hello world!

Si bun venit in …. Bucuresti. Mai intai a fost „Paris, Je T’aime!”.  Apoi a urmat, „New York, I Love You!”.  Si in sfarsit, a aparut…”prinorasulbucuresti”. O productie independenta, low-budget, realizata cu ajutorul spiritului de observatie, a apartului de fotografiat si a camerei de filmat. M-am nascut si am crescut in Bucuresti. Oras despre care, nu de putine ori, am afirmat ca este unul dintre cele mai urate pe care le – am  vazut vreodata. M-am plans si eu de gropi, de trafic, de blocuri cenusii si inghesuite, de gunoaie, de impolitete si cate altele, pe care le stiti prea bine. Iar la un moment dat, mi-am dorit sa plec si sa traiesc in alta parte. La Paris, de exemplu.  Insa mi-am dat seama ca, cel putin deocamdata, locul meu este aici. Un oras pe care mi-am propus sa il redescopar. Locuri placute, oameni interesanti, intamplari care infrumuseteaza existenta, perceptii ale celor aflati in vizita, toate acestea le voi impartasi cu tine. Iar acum e timpul sa-mi leg sireturile si sa plec la plimbare. Incepe cautarea…

2 Răspunsuri to “Hello world!”

  1. Morom3t3 27 Iulie 2010 la 10:39 AM #

    Cica va repara Udrea orashul.

  2. amnesiacgirl 17 Martie 2010 la 3:33 PM #

    astept cu nerabdare prima poveste

Lasă un răspuns

